MAKARNA SAÇLI CANAVAR SOSİSLER


Bir süre önce yemekbiz mail grubunda görmüştüm bu sosisleri. Tuğba ASÇOLAK 'ın ( paylaşımı için kendisine çok teşekkür ediyorum ) netten alınıp gönderdiği o fotoğrafta sosisler daha küçük kesilmiş, makarnalar sosislerin ortasındaydı, yani sosislerin alt ve üst taraflarından çıkmıştı makarnalar. Benim yapmaya çalıştığım gibi:) göz, burun da yoktu.. Aslında hayalimdeki sosisler çok daha farklıydı, ben şirin olmalarını hayal etmiştim, onlar canavara benzediler.. İsimleri bile hazırdı. Şirin sosisler.. Ne yazık ki olmadı.. Olsun.. Üzerinde çalışıp geliştirilmeye değerler bence..Özellikle çocuklar için..
Bu, çubuklu, makarna saçlı, canavar sosislerimi Fidaneli Pasta Evi'ndeki etkinliğe gönderiyorum..

Malzemeler:

Sosis
Spagetti
Yapılışı:

Sosisleri istediğiniz boyutlarda kesin. Makarnalarınızı sosislerin üst kısmına takarak yerleştirin.. İsterseniz çöp şiş yapar gibi, sosisleri makarnalara geçirebilirsiniz.. Böylece sosisler makarnaların ortasında kalır.. Ya da benim yaptığım gibi yapıp, küçük parçalara kırdığınız makarnalarla göz, burun, kulak, sakal vb. yapabilirsiniz.. Sonrası makarna yapar gibi.. Kaynamış suya koyup yumuşayana kadar pişirin..

Afiyet olsun..

16 yorum:

sema dedi ki...
15 Ekim 2009 22:51

Çok beğendim... Ellerine sağlık. hiç de canavar gibi görünmüyorlar.

bir dilim bir tutam dedi ki...
15 Ekim 2009 23:27

Sirin olmadi diye üzülme canavar halleri bile sirin bence,Ellerine saglik.Güzel bir fikir.Yigenime yapmayi düsünüyorum.SEVGILER

yasemincelezzetler dedi ki...
15 Ekim 2009 23:51

Sema ve Serap çok teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...
16 Ekim 2009 00:25

Teyzecim , bunlar çooooooooook güzel olmuş! Annemle biz de yapmaya karar verdik. Ellerine sağlık :) ( Özge-Ece)

Adsız dedi ki...
16 Ekim 2009 00:35

teyze çok güzel olmuş ( ece)

birsence dedi ki...
16 Ekim 2009 11:15

çok çok farklı bir sunum olmuş...ellerine sağlık arkadaşım...çok güzel fikir..

gonca dedi ki...
16 Ekim 2009 22:01

canım yaa,sen yaparsın da kötü our mu hiç:))

Adsız dedi ki...
17 Ekim 2009 21:59

yasemin abla ellerine sağlık çooooooooooook güzel görünüyor,eminim lezzeti de çoooooooooooook güzeldir.... Özlem ve Özge

Adsız dedi ki...
17 Ekim 2009 22:06

EECCEE
TEYZECIM SENI ÇOK SEVIYORUM
W ECE

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...
18 Ekim 2009 16:26

Bence gayet şirin olmuşlar :)

yasemincelezzetler dedi ki...
18 Ekim 2009 22:24

Birsence, Gonca, Recep Hilmi Tufan yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
Canlarım Özgem, Ecem ve Özlemim ben de sizleri çok seviyorum ve çok çok özledim. Yorumlarınız için de ayrıca teşekkürler..

Adsız dedi ki...
26 Ekim 2009 22:57

Bloxoo'dan girip öylece geziyordum ki bu sosileri gördüm. Süpermiş, ufacık bir reklamınızı da yapıyorum :) Çok iyi.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...
29 Ekim 2009 00:45

Ben bunu yiyemem:)) Ama fikir super! Hollandadan sevgiler.

yasemincelezzetler dedi ki...
30 Ekim 2009 14:04

Beyaz Tavşan yorum ve reklam için çok teşekkür ederim:)
DUSBAHCESI teşekkürler..

ilknur dedi ki...
11 Kasım 2009 17:44

blogunuzu çok beğendim çok güzel ve yaratıcı tarifler var.özellikle bu sosislere bayıldım.en kısa zamanda bende bir kaç tarifinizi deniycem.

pelince dedi ki...
11 Aralık 2009 14:25

:) çok güzel olmuş..

Yorum Gönder