DAMLA ÇİKOLATALI MUFFIN

Tarifini Pastacı Burcu 'dan aldığım muffinler çok lezzetli oldular. Sadece şekeri biraz fazla gibi geldi bana, bir daha yaptığımda şeker miktarını biraz azaltacağım. Bunun dışında kesinlikle tavsiye edebileceğim bir tarif..

Malzemeler: (17 tane muffin için)
2 yumurta
4 kahve fincanı şeker (okuduğum yorumlar doğrultusunda ben 3 fincan toz şeker, 1 fincan pudra şekeri kullandım)
2 kahve fincanı sıvı yağ (mısır özü tavsiye edildiği için mısır özü kullandım)
2 kahve fincanı yoğurt
6 kahve fincanı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya (ben ekledim)
3 çorba kaşığı kakao
1 su bardağı damla çikolata

Yapılışı:
Yumurtalarla şekeri iyice çırpın, sıvıyağ ve yoğurdu ekleyerek 1 dakika daha çırpın. Damla çikolata hariç diğer kuru malzemeleri eleyerek ekleyin ve biraz daha çırpın. En son damla çikolataları da ekleyin ve tahta bir kaşıkla karıştırın. Karışımı muffin kağıtlarına paylaştırın, isterseniz bu aşamada üzerlerine biraz damla çikolata serpiştirin ve önceden 170 derecede ısıttığınız fırınınızda yaklaşık 20 dakika pişirin..
Afiyet olsun..

2 yorum:

Unknown dedi ki...
7 Ekim 2009 14:52

Ellerine sağlık canım harika görünüyor gerçekten öpüyorum...

yasemincelezzetler dedi ki...
7 Ekim 2009 18:39

teşekkürler derya..

Yorum Gönder